Miejskie oazy spokoju SPA Guinot

powrót

Wywiad

W codziennym zgiełku i miejskiej wrzawie ośrodki SPA to prawdziwe oazy spokoju, odprężenia i relaksu. Kosmetyka profesjonalna zadomowiona w wielkomiejskich instytutach urody czyni dla ducha i ciała prawdziwe cuda. Ośrodki SPA często współpracują z francuskim Instytutem Guinot, z którego przedstawicielem na Polskę, Barbarą Suwalską, rozmawiamy.
muzyka relaksacyjna bez opłat ZAiKS
Miejskie oazy spokoju SPA Guinot

Redakcja: - O marce Guinot słyszy się często, jest bardzo modna. Poznajmy ją zatem lepiej.

Barbara Suwalska: - Dziękuję za te słowa. Faktycznie, Polki pokochały Guinot. Paryski Instytut założony został w 1963 roku, od samego początku zyskując sobie reputację jednego z najbardziej innowacyjnych producentów kosmetyków na świecie, oferując swojemu wymagającemu klientowi zarówno zabiegi w gabinetach kosmetycznych i na farmach piękności współpracujących z marką, jak i wyspecjalizowane produkty do domowej pielęgnacji. Aktualnie marka obecna jest w ponad 10 tysiącach salonów i gabinetów kosmetycznych siedemdziesięciu krajów świata. W niektórych jest niewątpliwym liderem - dotyczy to na przykład Francji, Wielkiej Brytanii czy Stanów Zjednoczonych. Firmie zaufały gwiazdy światowego formatu: Naomi Campbell, Raquel Welsh, Joan Collins, Mel Gibson. W Polsce jesteśmy dopiero na początku tej drogi, co jest przecież zrozumiałe, bo rynek jest tu zdecydowanie młodszy. Współpracujemy już z ponad 150 gabinetami kosmetycznymi, o czym na początku działalności w 1999 roku mogliśmy tylko marzyć. Cały czas otwieramy nowe gabinety, zarówno w dużych, jak i małych miastach. To ogromna satysfakcja! Od dwóch lat odnotowujemy także stały, bardzo wysoki, wzrost sprzedaży kosmetyków detalicznych w gabinetach współpracujących z Guinot.

Za co mamy trzymać kciuki w tym roku?

Świętujemy trzy wydarzenia innowacyjne na skalę światową: nową linię słoneczną z systemem Nucleic Defense, kosmetyk antycellulitowy AgeLogic Minceur oraz profesjonalny zabieg TECHNISPA ®. Zwłaszcza opatentowany system Nucleic Defense jest prawdziwym hitem w kosmetyce, który zrewolucjonizuje ochronę skóry przed słońcem. Po raz pierwszy bowiem filtry słoneczne zostały połączone z egzogennym DNA. Dzięki tej koncepcji linia słoneczna Guinot zapewnia perfekcyjną ochronę samej skóry oraz DNA w jądrze komórkowym, przeciwdziałając jego modyfikacjom.

Gratulujemy ośrodkowi badawczemu Guinot tak wspaniałych osiągnięć na polu naukowym, jak również dynamicznego rozwoju - wprowadzenie w jednym roku trzech innowacji w zakresie profesjonalnej pielęgnacji to prawdziwa rewelacja. Proszę przybliżyć nam dwie pozostałe.

Po sukcesie w 2003 roku odżywczo-liftingującego kremu Nutrizone Lift, kolejny rok to, jak już wspominałam, premiery z zakresu pielęgnacji ciała: zabieg TECHNISPA® oraz krem AgeLogic Minceur z Lipomucase ®. Zabieg jest innowacyjną technologią wykorzystywaną w terapii cellulitu, w której stosuje się jednocześnie trzy różne metody: odsysanie tłuszczów - czyli rozbijanie cellulitu; jonoforezę - czyli głęboką penetrację aktywnych składników o ujędrniającym działaniu i stymulację mięśni, usprawniającą cyrkulację krwi i limfy oraz drenaż toksyn i tłuszczów. Takie zintegrowane działanie redukuje każdy typ cellulitu trzykrotnie szybciej i trzykrotnie efektywniej i to na dowolnym fragmencie ciała dotkniętym tą przypadłością. Cały zabieg wykonywany jest przy pomocy nowoczesnego urządzenia o tej samie nazwie, którego „ojcem“ jest Jean Daniel Mondin - prezydent i właściciel marki Guinot. Oprócz bezspornej efektywności samego zabiegu, urządzenie TECHNISPA® ma wiele dodatkowych zalet - jego działanie jest przyjemnym relaksem dla klienta, a obsługa łatwą pracą dla kosmetyczki czy fizykoterapeuty. AgeLogic Minceur z Lipomucase® jest kremem antycellulitowym o innowacyjnej strukturze i urzekającym zapachu, który działa na tzw. „uporczywy“ cellulit, nagromadzony latami w wyniku oddziaływania na struktury tkankowe. Te zaś z wiekiem coraz bardziej izolują komórki tłuszczowe, a tym samym ograniczają efektywne działanie aktywnych składników. Jest to pierwszy krem na rynku kosmetycznym o tak unikalnym działaniu.

więcej w Cabines nr 5

publikacje Cabines 5
do góry | powrót