Audio Cabines

Czasopismo branżowe w wersji do słuchania to projekt pionierski na skalę światową. Produkcją zajmuje się nowoczesne studio nagrań i produkcji dźwiękowych b24studio w Opolu. Studio to specjalizuje się m.in. w produkcji słuchowisk i programów radiowych, podręczników, czasopism oraz książek do słuchania. Znane jest z produkcji prestiżowego czasopisma ekonomicznego Forbes. Jego polska edycja czytana jest przez lubianego lektora Wojciecha Najdę - znanego z TVP, Discovery Chanel , Cyfry plus, TVN, Polsatu oraz wielu innych kanałów tematycznych. Najwyższa jakość dźwięku oraz bardzo specjalistyczna obróbka zarejestrowanego słowa sprawia, że słuchania nagrań z tego studia to nie tylko wygodna jaką audiobook jest sam w sobie ale i wyjątkowa przyjemności.

Głos Wojciecha Najdy towarzyszył będzie słuchaczom polskiej edycji czasopisma Cabines - które z końcem 2013 ukaże się na polskim rynku również w pełnym wydaniu audio. Dystrybucją zajmie się największy polski portalu audiobooków audioteka.pl oraz wydawnictwo PRESS & MEDIA.

Na stronie redakcyjnej cabines.pl umieszczane będę regularnie wybrane priorytetowe publikacje w wersji do słuchania. Redakcja informuje, że publikacje te mogę ukazywać się nawet przed fizycznym pojawieniem się wersji papierowej na rynku. O każdorazowym pojawienie się takiej audio-publikacji wszystkich zainteresowanych i zameldowanych w naszym systemie będzie informował bezpłatny newletter Cabines.

Przykłady Cabines Audio

Zimowe nawilżanie ciała
Dossier, Cabines 62
Święta w salonie
Marketing, Cabines 61
Peelingi a procesy fotostarzenia się skóry
Dossier, Cabines 60
Pielęgnacja stóp
Dossier, Cabines 59

Geneza powstania Cabines audio

Pomysł powstał dwa lata temu i można śmiało powiedzieć że dojrzewał powoli. Z jednej strony zadawaliśmy sobie pytanie czy polski rynek jest już gotowy na taką rewolucję z drugiej, czy odbiorcy czasopisma kosmetycznego będą w ogóle zainteresowani takim produktem. Ciągle rosnąca rzesza zadowolonych słuchaczy Forbesa, Newsweeka, Wprost oraz Polityki utwierdziła nas w gotowości rynku, a rozmowy przeprowadzonym w ostatnim roku z naszymi czytelnikami przekonały, że warto spróbować. Zdecydowaliśmy się na czytanie całego czasopisma wraz z działem nowości i wydarzeniami. Wyjątek stanowić będą publikacje oparte głównie na zdjęciach oraz kalendarz targów, który zawsze aktualny udostępniamy bezpłatnie na naszych stronach.

Dobór głosu to rzecz bardzo indywidualna. Jako że odbiorcą treści są w 99,8% kobiety wybór padł na bardzo rzeczowy, pozbawiony interpretacji i zarazem jeden z ciekawszych głosów męskich na rynku profesjonalnych lektorów w Polsce. Ciekawostką może być to, że głos Wojciech Najdy to jednego z ulubionych głosów lektorskich Krystyny Czubówny.

Dla kogo? Wersją audio kierujemy zarówno do ludzi preferujących multimedialne formy przekazu jak i tych, którzy pragną wiedzy ale nie posiadają wystarczająco dużo czasu na to, aby zapoznać się z standardową, papierową lub elektroniczną formą naszego czasopisma.

Audio-Cabines to wersja umożliwiająca słuchanie czasopisma w bardzo różnych warunkach. Podczas jazdy samochodem, podczas uprawiania sportu oraz wykonywania wielu czynności, zarówno tych związanych z pracą, domowymi obowiązkami, hobby a nawet odpoczynkiem. Wiele kosmetyczek poinformowało nas podczas rozmów, że po całodziennej pracy w swoim salonie są tak wyczerpane, że nie mażą o niczym innym jak o kąpieli i prawdziwym wypoczynku. Takim nie zakłóconym prze laptop, czytnik e-booków, telewizor, czy nawet książkę bo wytężanie wzroku nie spełnia zakładanego kryterium wypoczynku. Jednocześnie przyznały one w ankiecie przeprowadzonej przez naszą redakcją już w roku 2012, że gdyby ktoś przeczytał im całe czasopismo Cabines to chętnie by go wysłuchały uznając czas poświęcony na czytanie za pewną formę fizycznego i częściowo psychicznego wypoczynku. Wiele czytelniczek przyznało, że w samochodzie którym dojeżdżają do pracy dużo chętniej słuchałyby Cabines aniżeli radia - uznając to jednocześnie za czas nie stracony lecz zainwestowany w swoją edukację. Zdarzały się również osoby, które zaproponowałyby słuchanie ciekawych publikacji z Cabines swoim klientom nawet podczas zabiegów jeśli ci wyraziliby taką chęć. Pomimo, że nie podzielamy do końca takiego zdania, uważając że profesjonalna muzyka relaksacyjna zdecydowanie lepiej się do tego nadaje, nie bagatelizujemy tego pomysłu ponieważ zarówno gusta jak i oczekiwania ludzi są bardzo zróżnicowane. Jeśli słuchanie Audio-Cabiens w salonach spotka się z aprobatą klienta to będzie to dla nasz wielki zaszczyt i jednocześnie powód do dumy z efektów naszej pracy oraz otwartości na nowoczesne formy przekazu treści. Poza osobami związanymi zadowodo z kosmetyką zainteresowanie treścią naszego czasopisma wykazały również środowiska biznesowe, w których liczba kobiet na kierowniczych lub wyższych stanowiskach ciągle wzrasta. Część z nich kupująca dotychczas wybrane numery Cabines w sieci Empik zadeklarowała zmianę swojego zachowania i przejście na prenumeratę wersji audio jeśli taka byłaby dostępna.

Zainteresowanie czasopismem branżowym Cabines w wersji do słuchania było już podczas ankietowania bardzo duże a więc jesteśmy pewni że już pierwszy jego numer w tej wersji sprawi wiele radości naszym nowym słuchaczom. Przy tej okazji jeszcze raz dziękujemy wszystkim czytelnikom za poświęcany nam czas podczas ankiety i życzyć nowemu profilowi odbiory miłego słuchania.

Redakcja Cabines Polska