Partnerzy

  • 17 branżowe targi kosmetyczne Beauty Fair
  • Beauty Forum Warszawa 11-12 marca 2017
  • Beauty Days 16-18.09.2016
  • Estheticshow
  • Abacosun
  • Muzyka relaksacyjna Solitudes
  • Centrum kosmetyki profesjonalnej
  • Declare
  • Kate Beauty
  • LestheZone
  • Next
  • Venus
  • Norel Dr Wilsz
  • Intersun
  • Image Group

Opinie i komentarze

Z Cabines Polska współpracujemy właściwie od początku funkcjonowania tytułu na rynku. Do nawiązania tej współpracy zachęciły nas dwa elementy – renoma francuskiej edycji czasopisma i doświadczenie polskiego wydawcy. Z perspektywy tych 10 lat mogę powiedzieć, że była to trafiona decyzja. Cabines nigdy nie zawiodło naszego zaufania, współpraca z redakcją wciąż układa się bardzo dobrze. Czasopismo wyróżnia się na rynku. Jego mocne strony to między innymi wysoki poziom merytoryczny publikacji, przejrzysta szata graficzna i duży udział w rynku czasopism branżowych w naszym kraju. Kosmetyczki i właściciele salonów, z którymi współpracujemy, cenią sobie ten tytuł, jest po prostu chętnie czytany. Dlatego obecność firmy Abacosun w nim jest dla nas ważna i z pewnością zamierzamy nadal kontynuować tę współpracę. Przy okazji w imieniu całej firmy z okazji jubileuszu życzę wydawcy i zespołowi redakcyjnemu wszystkiego najlepszego i wielu sukcesów w przyszłości.

Grażyna Cichocka, Abacosun

Przede wszystkim chcielibyśmy pogratulować wydawcy i całemu zespołowi Cabines Polska tych dziesięciu lat funkcjonowania na naszym niełatwym rynku. Cieszymy się, że jako reklamodawca w jakimś stopniu mogliśmy się do tego przyczynić. Współpracujemy z Waszą redakcją od wielu lat i bardzo sobie tę współpracę cenimy. Nie ulega wątpliwości, że obecność w prasie branżowej to jedna z najlepszych form dotarcia do potencjalnych klientów i budowania prestiżu firmy. Ważne, żeby dobrze wybrać czasopisma, w których się pokazuje, i Cabines okazało się dobrym wyborem. Wiemy, że czasopismo jest cenione w naszej branży. Niezmiennie wysoka jakość edytorska, dobre artykuły, przejrzysta szata graficzna, wyważone proporcje między artykułami promocyjnymi i redakcyjnymi – to wszystko świadczy o profesjonalizmie i poważnym podejściu do pracy. Jako reklamodawca cenimy sobie fakt, że jesteśmy traktowani bardzo profesjonalnie i rzeczowo. Ważne jest również to, że informacja o naszej ofercie dociera do naprawdę szerokiego grona odbiorców. Życzymy wydawcy i zespołowi redakcyjnemu kolejnych wielu lat sukcesów!

Krzysztof Rostkowski, LestheZone

Jak można nie świętować jubileuszu, szczególnie gdy obchodzi go taka gazeta jak Cabines Polska! Przez 10 lat pracowali sumiennie, by wykreować wizerunek pisma, które swoim profesjonalizmem dociera do coraz szerszego grona odbiorców, a Rejuvi Polska wraz z nim. Dużo naszych klientek wybrało właśnie Cabines ze względu na obszerne źródło informacji ze świata kosmetyki profesjonalnej, a my, wciąż budując naszą renomę, staramy się dotrzeć do jak największej liczby naszych przyszłych klientek. Wybór był tak naprawdę oczywisty, gdyż sami bardzo cenimy profesjonalne podejście do pracy. Jeśli doliczyć do tego wspaniałą atmosferę, pozostaje tylko życzyć kolejnego jubileuszu, kiedy będzie można świętować jeszcze większe sukcesy.

Krzysztof Maciejewski, Rejuvi Cosmetics

Nasza współpraca z czasopismem Cabines Polska trwa już kilka lat. Decyzja o jej podjęciu została dobrze przemyślana i poprzedzona badaniem rynku prasy branżowej w Polsce. Zdecydowaliśmy się na ten krok ze względu na dobrą pozycję tytułu na rynku, ciekawe publikacje oraz szeroki zasięg czasopisma. O konkurencyjności Cabines decyduje naszym zdaniem przede wszystkim wysoki poziom merytoryczny artykułów, dzięki czemu czasopismo jest wiarygodne i chętnie czytane. Oczywiście zamierzamy kontynuować współpracę w przyszłości. To ważne, by funkcjonować w dobrej branżowej prasie. Dzięki temu nasi klienci i partnerzy biznesowi wiedzą, że istniejemy i nadal działamy. Czasopismo jest również dla wielu osób źródłem wiedzy o naszej ofercie, a to dla nas bardzo ważne.

Marzena Maria Pawlik, Yasumi

GEVE Aesthetics proponuje swoim klientom zaawansowane rozwiązania. Zdarza się, że wykorzystywana w produktach technologia jest prezentowana po raz pierwszy na rynku. Poprzez współpracę z czasopismem Cabines Polska przekazujemy kompletną i rzetelną informację na temat najnowszych metod, jak na przykład Cavi-Lipo, Oxy-gamma-poracja czy też ZeroBody lub XIPL. Wysoka wartość merytoryczna Cabines Polska stanowiła jedną z głównych przyczyn, dla których wybraliśmy ten tytuł na naszego partnera w reklamie. W najbliższym czasie planujemy kontynuować naszą misję wspólnie z Cabines Polska i prezentować najnowsze przełomowe rozwiązania. Zamierzamy publikować kolejne obiektywne materiały i edukować czytelników poprzez porównania, dokumentacje efektów, szczegółowe opisy technologii wraz z komentarzami ekspertów. Podziękowania tych z Państwa, którzy dzięki publikowanym przez GEVE Aesthetics materiałom podjęli świadomą i dobrą decyzję, są dla nas największą motywacją do dalszych działań. Dziękujemy redakcji oraz czytelnikom i wszystkim życzymy kolejnych 10 lat sukcesów!

Wojciech Dytewski, GEVE Aesthetics (marka należąca do GEVE Sp. z o.o.)

Decyzję o podjęciu współpracy reklamowej z Cabines Polska uważamy za w pełni trafioną i udaną. Czasopismo skutecznie dociera do naszych klientów. Zastosowanie wysokiej jakości druku i papieru sprawia, że jest postrzegane na rynku jako ekskluzywne. Jednocześnie wiemy, że przez czytelników odbierane jest jako profesjonalne źródło informacji o nowościach i sytuacji w branży kosmetycznej.

Maksymilian Ławik, Surima

10 lat to piękny jubileusz. Proszę przyjąć serdeczne gratulacje i życzenia wielu kolejnych sukcesów. Udało Wam się zbudować czasopismo, które właściwie od początku pozostaje w ścisłej czołówce prasy branżowej w naszym kraju. Z opinii, jakie docierają do nas od współpracujących z nami kosmetyczek i właścicieli salonów, wynika, że Cabines Polska jest lubiane i cenione jako źródło rzetelnej informacji o nowościach rynkowych i wiedzy na tematy związane z szeroko pojętą kosmetyką. Decyzja o podjęciu współpracy reklamowej z Cabines Polska była bardzo dobra. To dla nas doskonała platforma dotarcia do potencjalnego klienta oraz budowania pozytywnego wizerunku firmy i umacniania jej pozycji na rynku. Co warte podkreślenia, współpraca ta przebiega w naprawdę profesjonalnej i sympatycznej atmosferze.

Jarosław Łukasik & Łukasz Chabros, Beauty-Secret

Nie da się skutecznie budować wizerunku firmy, nie będąc obecnym w profesjonalnej prasie branżowej. Jednym z powodów, dla których zdecydowaliśmy się na współpracę z Cabines Polska już w początkach jego funkcjonowania, była wysoka renoma francuskiej edycji czasopisma. Biorąc pod uwagę to i profesjonalizm polskiego wydawcy, mieliśmy podstawy sądzić, że czasopismo odniesie sukces i że warto zaprezentować się właśnie na jego łamach. Decyzja okazała się jak najbardziej słuszna, Cabines okazało się solidnym partnerem biznesowym. W ciągu tych 10 lat rynek się zmienił, ustabilizował. Współpraca z Waszym czasopismem pomogła nam na pewno ugruntować pozycję rynkową w tym czasie i zdobyć wielu nowych odbiorców. Wśród naszych stałych klientów Cabines jest bardzo cenione. Ich opinie utwierdzają nas w przekonaniu, że wybraliśmy dobrze – i zamierzamy tę współpracę kontynuować. Z okazji tego jubileuszu chciałbym życzyć wszystkim osobom zaangażowanym w wydawanie czasopisma wszelkiej pomyślności i wielu kolejnych lat sukcesów.

Rafał Marut, Intersun

Pewnego dnia postanowiliśmy umieścić reklamę w czasopiśmie branżowym i mieliśmy dylemat, które czasopismo wybrać. Postanowiliśmy zrobić wywiad: Które czasopismo prenumerują gabinety, z którymi współpracujemy? Co lubią czytać osoby z branży kosmetycznej? Jakie numery pojawiają się na stolikach w salonach urody? Odpowiedź przyszła sama: Cabines Polska. Już od samego początku pracownicy Cabines Polska dbali o naszą firmę. Zawsze wszystko konsultowali, służyli swoim doświadczeniem oraz dobrą radą, jak również starali się, aby nasze reklamy i artykuły były szczególnie zauważone przez potencjalnego klienta. Dzięki temu udało nam się wyposażyć w nasze produkty wiele gabinetów. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Cabines Polska. Uważamy, że to była bardzo dobra decyzja naszej firmy. Mamy nadzieję, że nasze relacje będą długotrwałe i dla obu stron owocne.

Katarzyna Kuszkowska, Kate Beauty Professional

Mam przyjemność zarządzać firmą dystrybucyjną Nano-Technology, która zaopatruje kliniki i gabinety w Polsce w urządzenia Mesotherm, Coaxmed oraz X-Lase. Chcę wyrazić głębokie zadowolenie ze współpracy z Cabines Polska. Olbrzymią wartość stanowi dla mnie warstwa merytoryczna publikowanych artykułów. Dzięki ich lekturze regularnie zdaję sobie sprawę, ile zagadnień ma wpływ na sprawne funkcjonowanie klinik i gabinetów naszych partnerów biznesowych i jak ważna jest jakość produktów, serwisu czy usług szkoleniowych, aby satysfakcja naszych klientów była pełna. Cabines z mojego punktu widzenia to idealne rozwiązanie dla profesjonalistów, którzy stawiają na systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji.

Rok 2013 kończymy pod znakiem wielkiego sukcesu rynkowego aparatury Mesotherm i Coaxmed. Bez wsparcia Cabines ten sukces miałby z pewnością mniejszą skalę. Dzięki Wam nawiązaliśmy nie tylko współpracę, ale także przyjaźń z wielkimi postaciami polskiej kosmetologii. Pozycję Cabines na rynku prasy branżowej oceniamy bardzo wysoko. Poziom wykształcenia, doświadczenia i przygotowania zawodowego kosmetologów, którzy trafiają do nas „od Was”, jest niezwykle wysoki. Z pełnym przekonaniem wchodzimy w nowy rok pracy razem z Wami, będąc dumni z wielu możliwości, jakie wspólnie stwarzamy dla polskiego rynku estetycznego.

Marcin Łyjak, Nano-Technology / Biotec Polska

Na decyzję o współpracy reklamowej właśnie z Cabines Polska złożyło się kilka elementów. Przede wszystkim fakt, że jest przez czytelników cenione za wysoki poziom merytoryczny artykułów i przystępną formę przekazywania wiedzy oraz jako wiarygodne źródło informacji o aktualnej sytuacji rynkowej. Co równie ważne – czasopismo dociera do szerokiego grona osób związanych z branżą kosmetyczną w naszym kraju. Dlatego nie mogło nas tu zabraknąć. To był bardzo dobry wybór, o czym świadczy odzew, jaki otrzymujemy z rynku, i opinie naszych klientów na temat czasopisma. Jest czytane i lubiane. Jako reklamodawca cenimy sobie jakość współpracy z wydawcą i zespołem redakcyjnym i wierzymy, że w kolejnych latach będzie ona przebiegała w podobnie pozytywnej atmosferze. Z okazji tego jubileuszu proszę przyjąć życzenia wszystkiego najlepszego i wielu kolejnych owocnych lat!

Artur Mazurek, Image Group